>
dropshipping

We've Got

Your Back

.House of T-shirts

Personalized Apparel

Start en salgskampagne

DTG, Dropship, Fullfilment center, talk, talk talk...

 

Revolution! intet mindre end revolution.

 

Business, Business, Business ....

 

Alt er sat på hovedet.

 

The endgame. Pier to Pier. Grøn energi, øko farver, fair trade.

 

Invester 0 kr, og bliv rig på 21 dage.

 

Et skud i bøssen

Det er før lykkedes folk at blive rige med t-shirts, men start investeringen har minimum været mellem 10 og 30.000 kr. Mange har forsøgt, få er lykkedes. Man havde så at sige kun haft et skud i bøssen, så var pengene brugt op.

Prøv

Idag, ja, inden for en time kan du, i teorien gå live. At det kun er i teorien skyldes at du først skal se en håndfuld You tube undervisning og jeg skal sige det tager sin tid, de amerikaner er stærkt inspirerede af Trump og gentager alt mange gange før de kommer til sagens kerne. Men en uges forberedelse, så er du klar, til at sætte din første t-shirt til salg og inden for de næste 24 timer, at sælge din første t-shirt eller at rette til du konstaterer, at det er en ommer.

Ommer

Ommer er “the name of the game”, det koster ikke 10.000 kr at prøve, det koster intet. Selv hvis du ikke har venner eller comunity på facebook, så køber du for 100 kr Facebook annoncer. 100 kr som du kan få igen af monsoon. Så du prøver bare igen.

Dropship

I 2013 begyndte t-shirt Dropship fænomenet i USA, for alvor med Teespring. Folk der havde mistet alt blev rige på at sælge t-shirts de aldrig så. Det der drev og stadig driver denne industri er de store fortjenester eller dækningsbidrag pr. solgt enhed, ved kampagne salg.

Kampagnesalg

Ved kampagne salg kommer antallet af solgte stk. typisk op på minimum 50. Solgt på 10 til 21 dage, det medfører en væsentligt laver produktionspris som ofte svare til halvdelen af din salgspris, du tjener altså lige så meget som en detailbutik, du har bare ikke noget lager, personale, husleje eller varer der ikke kan sælges. Og selv om du kun sælger en t-shirt koster det dig ikke noget.

Forsøg

I 2013 havde man ingen erfaringer med kompanie salg. Dengang måtte man selv prøve sig frem med google og facebook. For helt uøvet t-shirts branche folk tog det op til 50 forsøg før de fik kasse succes.

I dag kan du se you tube film, som jeg linker til, de fortæller dig om alle de erfaringer Amerikanerne har gjort sig. Så 5-10 forsøg og du laver kassen.

Disruption

Fra at værer en støvet gammel industri, der bruger silketryk, som er en 2000 år gammel opfindelse, har vi nu digital tryk direkte på t-shirts, en ad gangen.

DTG

Digitalt tryk af dit design, fra vores database direkte på din kundes t-shirt, pakket og sendt på mindre end 10 minutter. Det er den største t-shirt revolution nogensinde, men det slutter ikke her.

Det åbner for muligheden for at reproducere en t shirt med et individuelt tryk adgangen i et tempo der svarer til serieproduktion af 3000 ens tryk.

NOS

Hvilket igen fører til ophævelse at lagervarer eller alternativt et bufferlager der har en omsætnings horisont på 48 timer i stedet for 6 måneder, samtidigt med at det sikrer, det markedet altid har drømt om, NOS, Never Out of Stock, som igen fra naturens hånd føre til titusinde gang større salg.

End Game

Det åbner porten til, ikke bare en ny, men også den branche i verden, der for altid vil have størst udnyttelse af it. Den total udnyttelse af it synergierne.

Hvad er det nye i det?

Fokus er ændret til primært at fokusere på salg. Hvad er det der sælger en t-shirt?

“Content” sælger 100 gange mere en skønhed.

I mit mangeårige virke med t-shirts har jeg mødt mange grafikere/designere, enkelte rigtige dygtige som Henrik Mikkelsen og Allan Østgård. De har prøvet at sælge t-shirt bla. via SpreadShirts de tjener bare næsten ingen penge på det. Trods det at de laver fantastiske t-shirts som alle kan gå i. At have sine t-shirt liggende sammen med 10.000 vis af andre t-shirts af mere eller mindre god kvalitet og stil flytter ikke noget.

Big data

At lave varer som så mange kan bruge som muligt, er problemet, fordi du ikke i big data er i stand til at begrænse og indsnævrer din målgruppe, den bliver simpelthen alt for bred og det koster resultatløs annonce kliks som æder alle dine penge.

Målret

Hvis du f.eks. vil sælge en tennis joke t-shirt hvad gør du så. De fleste kender Bjørn Borg, kun virkelige tennis fanatikere kender Evonne Goolagong ( Wimbledon guld 1970), vi leder herefter efter folk der har kendskab til Evonne Goolagong, for at analysere dem og se hvad de f.eks. læser af specialmagasiner. Derefter knytter vi annoncen til mennesker der går ind på disse magasinets hjemmeside, og som i øvrigt er “e-commercer” altså ofte køber noget på nettet. Vi gider ikke spilde kliks på folk der aldrig køber på nettet.

 

Hvordan gør man?

Som sagt er det hele vendt på hovedet, Henrik og Allan starter med at lave en lækker t-shirt, derefter sidder de tilbage og ved hvorfor den ikke sælger. Super lækkert produkt, det bliver du altså bare ikke rig af. For det første er det som udgangspunkt ikke afgørende hvor lækkert dit produkt er. Dit produkt skal være målrettet til din kunde og kun din kunde. Vi starter altså bagfra med at definerer kundens interesse, køn, bopæl, fødeby, alder, sexuelle preference, familiestatus, far, mor, single med børn, søn eller datter.

Ok det var så lige 7 kryds. Det er det vildeste, mindre kan også gøre det, men helst minimum to kryds.

 

Sådan gør du

1 Interesseanalyse

Start med, forbruger interesse analyse via Big Data fra facebook,

2  Print popularitets analyser

Til print popularitets analyser, fra printex.

3 Design

Til Fiver eller Upwork grafiker (Tip søg efter illustrator ikke grafiker ) på internettet, der kreerer det mest fantastiske design fil til dig,

4 Custommade

Til direkte it kreering af over 200 tusinde varenumre, der er lagerført lige nu mens du læser dette, på hvilke du kan lave til dit produkt med din design fil.

5 Fanpage

Til målrettet Facebook fanpage kompanie med dit produkt, som linker til din tidsbegrænset salgs kompanie eller permanente webshop, du har kreeret på min fuldautomatiseret kompanie eller web shop software.

6 Kampagnesalg ikke webshop

Der er ikke noget nyt i en webshop, det har utallige forsøgt det har i 99% af tilfældene ikke givet overskud, i lang de flest tilfælle stort tab, medmindre du har en niche, som eks. sælger tilbehør til kajak.

En webshop er kendetegnet ved at den har et fast varesortiment hvor kunderne ved hvad de kan forvente at få, de googler som regel. Fast varesortiment, der er altså  ikke noget købs tidspres, de kan købe i dag eller om tre måneder.

7 Kampagne klart

En kampagne kan i teorien løbe så længe du ønsker, det er der bare ikke nogen der gør.

Det har sine naturlige forklaringer. For det første handler det om hastighed til markedet, det er begrænset hvor længe din kunde vil vente på et impulskøb. Fra en kompanie slutter går der en uge før din kunde modtager varen. Så 10 dages kampagne er det bedste men mange kører op til 21 dage, man kan sige kampagnen skal være så lang at du kan nå at sælge 50 stk. Derefter starter du bare et “rerun” igen.

Det næste afgørende salgs kriterie er, at kampagnen er tidsbegrænset, du har sat din kunde under et tidspres ( et ur gammelt ejendomsmægler trik) din kunde skal altså beslutte sig  nu, for tilbudet løber ud. Kunden kan til enhver tid se hvor længe kampagnen har køre og hvornår den sluttre. Så hvis der er tre dage tilbage kan kunden set at kan vil modtage varen om 10 dage.

8 Start a campaign

Du kan starte din kampagne ved bl.a. at trykke på linket ned i footer i bunden, så følger du bare instrukserne.

9 Annoncer

Før du launcher din kompanie skal du lave en annonce, et modelfoto af person iført din t-shirt eller en mock up af din t-shirt med en baggrund af en god stemning en strand med en solnedgang. Du skal ikke skrive noget om pris, ingen køber på grund af prisen, alle køber fordi du præsis har ramt dem med et indhold der præcis udtrykker dem.

10 Fanpage

Du må ikke sælge vare på privat Facebook, du må gerne på virksomheds Facebook. Men der er ingen der ser eller køber fra firma Facebook. Derfor skal du oprette Fanpage på Facebook, herfra kommer din annonce i fuld skærm brede. Du behøves ikke skrive meget  på fanpage, du skal bare uploade annoncer der viser t-shirts med relevant indhold i forhold til denne fanpage. Du vil fremadrettet altså have en lang række fanpages, en for hver tema eller målgruppe. Til hver fan page definere du profiler der må se din annonce, husk at indsnævre så meget som muligt

11 Test

Når du har gjort dette, starter du annonceringen på Facebook fanpage, i op til 18 kategorier, Mand ,dame, 15-25 år, 25-35 år, 35-45 år, 45-55 år, som minimum samt alle skal være e-commercer. Du tester 48 timer for 100 kr så lukker du de kategorier der ikke køber over 3% pr. klik. Så kører du igen for 100kr venter 48 timer så skalere du op på det der giver dig en indtjening større end tre gange, du søger og øger budget på de kategorier der giver dig mere end tre gange fortjeneste, i princippet kan du også leve med 1,5 gange fortjeneste det er stadig penge på bundlinjen, og her ser jeg bort fra Monsoon der refundere dig din annonce kroner.Det kommer vi tilbage til.

At du stopper selv om der stadig er penge at tjene, skyldes at du kan bruge din tid bedre på at udvikle nyt samt at optimer det der stadig giver over tre gang pengene igen.

Vigtigt Vigtigt, Du optimere dine annonce penge hver 48 time. Hvorfor, fordi på et tidspunkt begynder du at have udtømt din kampagne med det specifikke produkt i det specifikke  segment.

Full time

Hvis du er fulltime beskæftiget med dette så ser dit liv du som følger.

Mandag

annonce analyse og optimering

Tirsdag

interesse analyse, print popularitets analyse,

Onsdag

annonce analyse og optimering

Torsdag

pingpon med din Fiver grafiker og nye produkt kampagner

Fredag

annonce analyse og optimering

 

Du er rig er det fedt?

Nej det er lige som at værer Advokat eller tandlæge.

Du tjener en helvedes masse penge, men kun så længe du arbejder med det.

Den dag du stopper med at arbejde med det, stopper pengene også.

Bliv ved med at få penge uden at arbejde

Lav et julehit

Beklager

Det kan jeg ikke hjælpe med..

Your cart is empty

Select Currency

{CC} - {CN}